I dag starta dagen med et hyl

I dag starta dagen med et stort hyl, av den aller beste sorten. Magnus, altså den yngste hokatta vår, kom hjem etter tre uker i skogen. Vi er vant med at Magnus er en ukes tid i skogen om gangen, men nå var vi veldig redd at han ikke skulle komme tilbake. Så gleden var stor.

Han skal få sove litt først, før vi går løs på pelsstell.

Så har jeg egentlig drøya litt med å plante stemorsblomster i år, for jeg er jo egentlig ikke så superfan av dem- så da måtte kreativiteten brukes litt. Jeg ser jo på sommerhytta og blir litt inspirert av å bruke det man har.

Så det gjorde jeg. Trillebåra med på tur gjennom skogen,for å handle bittelitt på Hageland- så var det bare å sette i gang. Og slutt resultatet ble ikke så verst syns jeg.

Jeg skal male pallen under, men ellers ble det ganske friskt med litt farger. Og et koselig lite hjørne på verandaen.

Og det er jeg jo glad i. Farger:) Det blir jeg glad av. Og resten av dagen har gått med til å bare kose seg i varmen, for nå er det jammen fint her på Østlandet.

Har du noen morsomme hjemmelagde hagekreasjoner du vil dele? Hage er moro, det er terapi, tross frosker og edderkopper;)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg