Det har vært tøft, men nå er jeg klar

Velkommen August!

Jeg gleder meg til høsten. Jeg gleder meg til å jobbe videre med det som får engasjementet mitt til å nå et maksimum. Jeg gleder meg til hverdager, og til å treffe flere spennende mennesker.

Det har vært en lang vei hit, og jeg har jobbet med mye av mine “indre demoner” for å våge å stå i det, og for å finne en tro på at jeg er god nok. At jeg kan nok, og at jeg faktisk kan jobbe med holdningsarbeid.

Det har vært en lang vei for å finne en styrke som jeg ikke helt trodde jeg hadde. Og det har vært en lang vei for å bli kjent med meg selv, og for å stå i det selv om andre rundt ikke alltid er enig med meg. Og ikke minst, så har det vært en lang vei med mye tanker for å våge å spørre om hjelp.

Men for å få til det her, så er jeg helt avhengig av hjelp. Jeg er avhengig av samarbeid og sponsorer, for det er så mye som skal opp å gå. Og når man går på dagpenger- etter 8 mnd på sosialstønad så stopper det selv litt med hva man kan investere selv. Men med hard jobbing så går det. Med hard jobbing så vokser det litt for hver dag, og ikke minst så vokser tro og trygghet.

Mobile Fredrikstad er min sponsor nå, og hjelper meg så jeg kan kjøre rundt å intervjue og holde foredrag, og det er en fantastisk gjeng med mennesker som jobber der. Som støtter opp under gode verdier og holdninger, uansett legning. Og dem er jeg så stolt av å ha på lag med meg.

Så ting går seg til, ballen ruller seg større og lettere bortover veien, og det er en utrolig god følelse. Nettopp fordi det her er så viktig. Den handler om alle foreldre, besteforeldre, barn og unge- og ikke minst så handler det om en gruppe som veldig ofte blir glemt- skeive eldre. Det handler om å sette fokus, og om å dele kunnskap. Det handler om å akseptere hverandre, og noen ganger så må man kanskje akseptere det man ikke helt forstår også ?

Jeg skal gjøre mitt for at mennesker skal være seg selv. Jeg skal gjøre mitt for at eldre mennesker skal bli sett og akseptert som den de er, for holdninger hos foreldre og besteforeldre, og jeg skal gi jernet for det jeg tror på og det jeg vil jobbe med. Og da må vi jobbe sammen. Det krever et fellesskap for å få bukt med frykt for homofile, uvitenhet og fordommer. Det krever at vi står sammen, og det krever et samarbeid.

Vil du være med å støtte meg i dette, så klikk inn på linken her; http://fnd.uz/hegeslillerom

Velkommen August ! Jeg er klar 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg