God påske

Det er vel en litt annerledes ferie nok en gang, for mange. Vi bruker ikke reise bort, men ungene savner stort å reise til mormor. Vi savner eldstemann i Oslo, og det å være sammen.

Derfor bruker vi palmesøndagen til å spise vafler. Glutenfri dog, da minsten nylig har fått påvist cøliaki.  Litt nye utfordringer, men det går helt fint og vaflene smaker som vafler. Oppskrift kan du finne her.

Vi er i det minste sammen, vi har ferie- og vi kan sulle rundt i morgenkåpa hele dagen om vi ønsker.

Når det lages vafler, så er aldri Charlie langt unna 😛

Kanskje det er litt flere sånne ferier vi bør ha ? Litt leve sakte ferie, hvor vi bare er sammen. Vi lærer vel kanskje at ferie kan skapes hjemme og ? Jeg skulle bare ønske vi kunne være flere sammen, og samles hele familien.. Forhåpentligvis snart ..

Ferie er det, og påske er det- så får vi ta resten som det er litt til , og nyte det vi kan nyte. Ta vare på det vi kan ta vare på . Og jeg har så mye bra . Så utrolig mye bra i livet mitt, så fine folk som jeg er så glad i og setter så stor pris på. Og dem holder jeg fast i <3

God påske alle sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg