Det er hverdagslykke det

Øyeblikk som betyr noe..

Dem er det mange av, og da prøver jeg å holde meg fast litt. For å kjenne på en sånn ordentlig god lykkefølelse- det er det beste som finnes.

Sånn som det her. Når blomstene endelig kommer gjennom og frosten slipper taket. Det er sånne øyeblikk av glede.

I dag har mellomste bursdag og vi har spist kake ute. Det er bedre enn ingenting, men jeg gleder meg enormt til normale bursdager igjen. Til å samles uten å tenke på avstand eller hvor mange man kan be. Til klemmer og feiring på normalt vis. Med både venner og familie..

Mens vi venter på det så er det likevel mye å holde fast i , og mye å smile av. Jeg holder på med prosjekt vedkløyving om dagen, og det likte jeg. Så deilig jobb å stå ute å kløyve ved. Eller å trykke på knappen i det minste 😉

Da kosa jeg meg 🙂

At vi er i Mars og ikke i November, det er grunn til å smile. At vi kan være ute, gjør så stor forskjell i den tiden her som jeg tror er tung for veldig mange.

Så jeg finner gleder, nyter sola- og  holder  godt fast.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg