Våren er offisielt åpen

Og jeg elsker det.

Det har vært varmt og fint, og drivhuset sønnen lager er snart oppe og klar til bruk. Skal legge ut flere bilder av det når det er “innflyttingsklart”;)

Ellers er terrassen, casa Hansen, klargjort- og klart for så mange fine dager og kvelder. Og det gjør meg såå glad. Så glad at jeg bare måtte en tur på planteskolen i dag og kjøpe disse kule blomstene her. Helt i Hansens ånd.

Rosa OG oransje. Hvor stilig er ikke det ? Dem ble det fire av, og resten som er plantet nå er stemor.

Det er jo ikke noe hemmelighet at jeg elsker farger , og spesielt ute. Det gjør meg glad:)

Så i dag erklærer jeg våren for åpnet, og jeg trasker inn med begge bena og nyter hvert sekund. Og gleder meg til resten av helga 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg