Surrete, påståelig og morgengretten

I dag skal jeg på intervju, på en liten 40 prosent stilling som jeg gjerne kunne tenkt meg. Det hadde vært godt å hatt en liten fast stilling ved siden av bedriften min som ennå er i startfasen.

Nå har jeg akkurat skrevet  opp alle de dårlige egenskapene mine, og det må være det vanskeligste spørsmålet på et intervju. Vi har jo alle både bra og dårlig, sjarmerende og ikke sjarmerende egenskaper- men så er det lissom ikke alle som er egna til å nevne på et intervju:P

Når jeg spurte kjæresten så var svaret; surrete- litt påståelig, og morragretten … Når jeg spurte ungene, så var jeg ikke så morsom som jeg alltid tror, sur og streng innimellom og jeg lager ikke så mye hjemmelaga mat som jeg later som ;)Så kan jeg jo selv legge på distre, overivrig og tenker for mye..  Bare å velge å vrake tenker jeg .. Om de egenskapene egner seg til en jobb, er jo et annet spørsmål .

Men- thats me- uansett.

De dårlige egenskapene våre er jo en del av oss det også, og dårlig er jo ett ikke så bra ord tenker jeg. Meningen er vel å finne ut om man er litt bevisst på egne “feil” og “mangler” vil jeg tro

Uansett- jeg drar på intervju, og håper på å sjarmere mer enn å være påståelig og gretten;)

Med alle egenskaper, som er meg. For det holder det 😉

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg