Å gå ut av komfortsonen, er skummelt og moro

Å starte opp selv er skummelt, og det er mye å sette seg inn i . Det skumleste er vel alt ansvaret man sitter med selv plutselig. Det som er betryggende, er at Norge heier på egne bedrifter, og det er stats å bli oppmuntret i møte med mange ulike instanser. Det er noe med å få et lite klapp på skuldra underveis, og noen som står sammen med meg. Og som lærer meg det jeg trenger.

For at andre tror på oss, det hjelper oss også til å tro på oss selv.

Det som er litt morsomt, er at dette er ganske langt unna min komfortsone. Det her er hva jeg tidligere så på som noe av det skumleste jeg kunne gjøre. Å snakke med ukjente, og å snakke for folk. Det å være meg selv foran andre, og det å stole på at det holdt.

Nå koser jeg meg. Jeg koser meg i møte med andre, og jeg elsker å snakke om det som jeg engasjerer meg for og brenner for. Jeg er trygg på det jeg kan, jeg er trygg på hva jeg snakker om og jeg er trygg i møte med mennesker jeg ikke kjenner. Og det er deilig. Tenk at det å gå ut av komfortsonen, og det å ta sjansen- skulle by på så mye overraskelser og nye opplevelser:)

Det er fortsatt mye som skal opp å gå, det er onlinekurs- det er markedsføring- det er intervjuer og opplæring, men ballen ruller. Jeg er så heldig å ha Mobile Fredrikstad som stiller med bil når jeg trenger, og jeg har flinke folk rundt meg. Det meste går på vilje og engasjement, men så er det jo også sånn at em bedrift trenger litt startkapital. Uten det, så stopper markedsføring og det som skal til for å bli synlig .

Derfor opprettet jeg startskudd, som er en veldig fin mulighet for nyoppstarta bedrifter til å få litt hjelp gjennom crowfunding. Hvor også små bedrifter kan være med. Og til og med små bedrifter kan forandre verden. Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre noe.

Når eldre går inn i skapet igjen – Startskudd

Vil du være med å støtte bedriften min? Klikk her for å lese mer:) Jeg er kjempetakknemlig for alle bidrag.

Til uka starter jeg med en liten “turne”, og har du et sted jeg kan besøke- så ta gjerne kontakt. Gleder meg til å hilse på mange av dere, og å snakke om livskvalitet for skeive mennesker. Jeg gleder meg til å snakke om mennesker, og med mennesker <3

Kanskje vi sees?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg