Dere gjør denne bloggen til en glede

I dag har det vært helt fantastisk ute. Sola har til og med varma litt. Både katta og hund ble med på tur i skogen og det ble flere timer ute i dag på nye stier. Med bare skogens lyder rundt oss.

Det er bare noen dager vi absolutt ikke vil inn, men så kommer kvelden og da er det godt å fyre i peisen og finne sofaen likevel. Jeg merker så godt at våren er på vei, og jeg elsker det. Jeg elsker at vi har årstider- og jeg elsker den tiden her framover mest av alt.

Jeg er heldig som får bo rett ved siden av skogen, og det er ingen skog jeg er så glad i- som “min egen”. Det fjerner kaos i hodet, og det føles som om all d vitamin bare kryper under huden og det gjør godt for sinnet. Det gjør meg så glad 🙂

En bra fredag, og godt å ta med seg inn i en helg som skal bli regnfull.

Jeg har fått noen utrolig fine meldinger den uka her, og jeg merker at dere som har fulgt meg en stund merker litt sinnsstemningen jeg er i. Dere har blitt litt kjent med meg, og leser ofte mellom linjene mine. Jeg setter stor pris på fine meldinger fra dere <3

Dere gjør denne bloggen til en glede for meg å drive.

Ha en fin helg alle sammen, og jeg håper dere er like heldig som meg, som har fått fine tulipaner på en fredag 🙂

Og følg meg gjerne på instagram; Trykk her.

 

2 kommentarer
    1. Riktig god helg til deg og dine! Ta vare på de dmå gyldne øyeblikkene i hverdagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg