Det er en god følelse å ta styring over eget liv

Nå har det vært noen rolige dager på bloggfronten, selv om det ikke er helt rolige dager ellers 😉 Det går på møter, og å planlegge høsten- samt forberedelser til Fredrikstad Pride som starter på mandag.

Negl lakken er klar for pride, og hodet er klart- for høsten:) Spennende tider på alle måter. Jeg utfordrer meg sjøl på måter jeg ikke ville trodd for noen år siden, og jeg liker det.

Men så har det seg jo sånn at jeg har litt sånne helsemessige utfordringer som også må tas hensyn til, og det gjør jeg. Så da gjelder det å koble ut litt, og finne min tid. Og da mener jeg tid som er bare min. For selv om mange av oss har helsemessige utfordringer, så betyr ikke det at vi bare kan kaste inn handkle og ikke gjøre noe. Det betyr bare at hjernen må omstille seg, og vi må finne andre ting vi kan gjøre. Og jeg er sikker på at vi alle kan noe som kan være til hjelp for andre.

Da må vi finne andre måter å være en king eller queen på 😉

For det er meg det kommer an på. Det er jeg som styrer, og det er jeg som må legge opp min hverdag til hvordan jeg har det best i den.

Samtidig så er det en ekstrem god følelse, det å ta styring over eget liv. Ikke bare suse i den gamle tralten, men gjøre det jeg har drømt om lenge. Jeg tror jo at vi klarer ganske mye asså, bare man vil nok. Og har litt troa på seg selv.

Takk for alle fine meldinger og all støtten som kommer inn. Det setter jeg utrolig stor pris på. Jeg har vært litt dårlig på å svare de siste ukene, men det kommer <3 Og det blir lest, og det varmer masse.

<3<3

Følg meg gjerne på instagram også ; Heges lille rom

For å klare dette så er jeg avhengig av samarbeid med andre, vil du lese mer om det- så klikk inn her; Startskudd.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg