Det er i nedgang det går oppover

Det kan jo bare gå oppover 🙂 Har du noen gang følt at  nå kan det ikke bli verre?

Jeg har vært litt der i det siste, selv om jeg vet at det kunne vært så mye verre. Fordi jeg har fortsatt mine folk, og det er det viktigste i livet mitt. Og hva skulle jeg gjort uten egentlig? Hva hadde livet vært uten den gjengen her <3

En herlig gjeng som gjør dagene mine lyse og glade, og bra. Unger som kjøper julepysjer til hele familien for å skape glede. Og det funka det. Det ble en lørdag med baking og bilder og julemusikk.

Til og med dyra ble pynta til jul.

Jeg har så mye bra i livet mitt. Og det skal jeg aldri glemme å sette pris på. Jeg har så mange bra folk rundt meg som gjør dagene og livet, som det er nå, så utrolig bra.

Det er 6 desember, det er søndag og det er bare kos etter en kjempefin helg. Og det blir hva vi gjør det til. Livet blir litt hva vi gjør det til,  hva vi velger å gjøre, og hvordan vi velger å ha det.

Lag deg en fin søndag på den måten du kan, og gjør noe som er bra for deg. Det er mange gleder , det gjelder vel kanskje bare å gripe dem og holde litt fast. Jeg tror jula i år blir annerledes og kanskje litt kjip for mange, men jeg håper de fleste har noen gleder å holde fast i <3

God 2 søndag i advent 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg