Det er ikke alltid så mye som skal til

Uansett hva man står i , av sorger og bekymringer, tunge dager og i utfordringer- så finnes det alltid noe man kan glede seg over. Det er ikke alltid det føles sånn, men så kommer det sånne glimt innimellom av noe som føles litt ekstra bra.

Det kan være sol, en kopp kaffe, et smil fra noen, en klem. En ting som du setter pris på oppi alt. Det skal vi ta vare på tenker jeg.

I dag velger jeg meg gult, fordi det står i stil med vår og sol- selv om det akkurat nå kom noen snøkorn mellom solstrålene:P Likevel er våren på vei.

Jeg har valgt å “sykemelde” meg litt fra en del av det jeg driver med om dagen, fordi det er en del ting som skjer rundt meg- og fordi jeg trenger å ha et fokus jeg ikke klarer å ha med altfor mange baller i luften. Derfor prioriterer jeg litt nå, og kjenner jo at det er helt riktig.

For ingenting slår det å være tilstede og sammen med mine folk. Og noen ganger så er det helt nødvendig. For å stå i tunge ting alene, skal ingen måtte trenge.

Så er det kanskje litt lettere å påpeke gledene i livet for hverandre også, når vi er sammen:) Så må vi ikke glemme:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg