Det er meg det kommer an på

I dag kom armbåndet jeg har ventet på i posten, og det kom på en perfekt dag:) Jeg har gledet meg masse til å få det her og den lille skrifta ved siden av gjorde starten på dagen min.

I dag er det mye jobbing, mye mailer og videomøte. Og dette skal jeg huske hele veien.

For det er faktisk meg det kommer an på.

 

Det er ingen andre som kan ta ansvar for mitt liv. Det er meg det, det er jeg som er hovedpersonen i livet mitt, og det er mine valg som gjelder mest for meg.

Det vil alltid være mennesker som ikke liker det jeg gjør. Det vil alltid være mennesker som har noe å si om måten jeg er kledd på, hvem jeg er og ikke minst så er det veldig mange som har noe å si om måten jeg lever livet mitt på. Sånn vil det alltid være for oss alle.

Men jeg lever ikke livet mitt for andre. Jeg lever det for meg, og de som er rundt meg. Og det holder det 🙂

Så i dag har jeg valgt å være queen, for det er tross alt ; Meg det kommer an på 😉

 

Instagram; Heges lille rom

Vil du støtte bedriften min i gang, så klikk her for å lese mer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg