Det er mye følelser om dagen

Jeg syns det er litt tunge dager nå. Krigen går virkelig inn på meg, og jeg går konstant med en litt tung og ubehagelig klump i magen. Flere jeg har snakket med sier det samme.

Det er skummelt med avisoppslag med tilfluktsrom og jodtabletter. Media bidrar ikke akkurat til å roe frykten. Da er det godt med en pause her.

Jeg har vært på intervju i dag, på en jobb jeg virkelig kunne tenkt meg. En av 190 søkere og jeg kom på intervju, så det skal jeg være fornøyd med. Jeg begynner å like disse intervjuene litt, men nå er jeg hakket mer spent enn jeg har vært mange ganger så krysser fingre:)

Helga skal brukes til å sove lenge, og å komme seg ut i sola:) Puste, og å bare være. For innimellom trengs det å ikke gjøre noen ting annet enn å bare være.

God helg:)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg