En liten etterlengtet mini ferie

Nå koser jeg meg:)

Det har vært litt stille på meg i helga, for noen dager så trenger jeg bare å være litt. Uten så mye data og duppeditter. Jeg får litt nok av det innimellom, og da må jeg bare ta en liten pause. Og da er det bare fint og koselig å komme tilbake igjen.

Jeg har blitt mye flinkere til å ta vare på meg selv, og det er en utrolig fin greie som jeg setter pris på at jeg klarer mer og mer. Blir flinkere til å sette grenser, og til å vite hva jeg trenger for å lade, og for å ha det bra. Jeg øver meg stadig på det, for det er jo ingen andre enn meg som kan sette de grensene- og det er ingen andre som skal ha ansvar for at jeg tar vare på meg. Det er mitt ansvar det.

Nå er jeg i Oslo, på besøk hos eldstemann som har bursdag i dag- og det er så deilig med en bitteliten ferie. Koselig å være med eldstemann litt, og fint å dra avgårde litt.

I morra skal jeg suse rundt i Oslo å kose meg, ha noen møter- og ha en natt på hotell.

Så nå har de store “barna” lagt seg og gamlemor holder ut litt til.

Ha en fin uke alle sammen:)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg