En liten tur til mammas hage :)

Denne sommeren har som resten av året, vært spesiell, og jeg har stort sett vært hjemme. Men nå ble det en liten sørlandstur til min mammas idyll. Det var så deilig å sette seg i bilen, og få en liten anelse av feriefølelse. Å komme til dekket bord er så deilig innimellom.

Den plassen her er helt unik, og jeg har fått lov til å dele noen bilder med dere. Og kanskje gir det litt inspirasjon til neste års hagearbeid?

Når vi kom, møtte dagens fangst oss i fiskebua.

En deilig ørrett på nesten 3 kg. Dagene ble brukt til å fiske og bade, og bare nyte de fine sommerdagene vi er så heldig med nå i August. Ellers er det en fryd å bare gå rundt her og se på alt det fine.

To stoler etter to store trær som er hugget ned gjør seg foran huset.

Georginer i pride farger gleder mitt hjerte <3

Andre morsomme kreasjoner er det også 😛

Mange fine sittegrupper flere ulike steder i hagen, og her er det meste hentet billig eller gratis på finn. Gjenbruk er tingen, og folk gir jo bort det utroligste. Møblene skaper en god atmosfære i den deilige hagen, og det er alltid en plass å sitte å nyte.

Denne plassen her er mine ungers mormor og hennes mann sin plass. Og tenk å få være så heldig å ha dette som barndomsminner. Å kunne være på ferie hos mormor her. Ungene elsker det, og jeg elsker det.

Det her ble en liten sniktitt inn i en fantastisk hage, og jeg er så glad for å ha muligheten til en ferie i ny og ne her. Og kanskje du fikk noe inspirasjon?

Kan livet bli bedre enn det her ? Sommer og sol, vakker hage og fisking og bading. Livet er nå <3

Ha deilige august dager der du er 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg