En ny uke er i gang

Wow som det har strømma inn meldinger. Mange mener mye om regnbueflagget, og noen ganger så lurer jeg på hvordan de som vil brenne og ødelegge finner bloggen min. Lurer på hvorfor de gidder å lese bloggen min egentlig 😛 Jeg skal bruke litt tid på å lese over alle, så kommer jeg tilbake med en oppsummering på det:)

I mens er det mandag og ny uke. For dere som spør om mamma, så skal jeg ta en kort oppdatering. ( Med hennes tillatelse selvfølgelig)

I morgen er det cellegift og immunterapi behandling nummer to. Disse to ukene har gått med til litt kvalme ( takk for gode medisiner), noen dager med smerter i kroppen og spesielt beina, utmattet og sliten, men med flust av gode øyeblikk. Håret falt av på dag 13. Mye følelser er det jo oppi det her, men hun sier selv at hun har en så ro i kroppen. Spiser sunt, hviler mye, gjør ting som gir god energi og hun setter så pris på alle som spør og bryr seg.

Hun er så god på å være her og nå, og ta en dag om gangen.

Og livet er jo nå.

Vi kan tenke masse tilbake på fortiden, og vi kan bekymre oss masse over fremtiden, men livet vet man aldri hva kommer med når. Så livet nå- er det beste vi har, tenker jeg.

Jeg har på følelsen at dette vil bli en innholdsrik uke, med flere spennende møter- så det skal jeg selvfølgelig utbrodere mer om snart;)

Lag deg bra dager, vær med bra folk, og kos deg sammen med deg selv også. Er det noe jeg har lært, så er det at den aller viktigste å trives med- det er meg det;)

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg