Er du lesbisk, homofil, trans eller bifil?

Da skal jeg fortelle deg noe; Det er helt i orden ! Du er den du er, og du er mer enn bra nok. Du fortjener å være deg, og du fortjener å ha det bra.

Har du folk rundt deg som ikke aksepterer deg for den du er ? Finn flere folk. Utvid kretsen din, og bruk de bra folka dine. Ingen av oss kan bli likt av alle, og mange vil alltid ha en mening om oss- uansett.

Er du en som lurer på å stå fram med legningen din, men er redd for prat og snakk ? Det går over. Når jeg sto fram som var jeg snakkis en liten periode, så gikk det over. Og jeg slutta å bry meg.

Jeg slutta å bry meg fordi jeg er som jeg er.

Jeg er ikke lesbisk for å provosere noen, eller for å være spesiell på noen måte. Det er den jeg er, og det er sånn jeg føler det. Om det er feil for andre, så er det likevel helt riktig for meg. Og jeg er tross alt hovedpersonen i mitt liv… Det er jeg som skal ha det best med meg selv, og det er jeg som er ansvarlig for min lykke. Det er ingen annens jobb. Jeg er ansvarlig for mitt liv, og hva jeg velger å gjøre ut av det.

Og jeg velger glede. Jeg velger kjærlighet- og jeg velger å være den jeg er. Og det holder det, i massevis.

Så om ingen har fortalt deg at du er bra nok som du er, så gjør jeg det i dag.

For det er du virkelig <3 BRA NOK !

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg