Er du sikker på at du er lesbisk ?

Du ser ikke sånn ut …

Åssen vil du jeg skal se ut da ? Hvordan er det best for deg at jeg ser ut ?

Jeg får noen meldinger innimellom, som får meg litt lattermild.

-Ah så koselig at du er lesbisk, det kunne jeg tenkt meg å vært og.

-Du kan lissom gå i farger du, for du er jo lesbisk..

-Du ser jo ikke lesbisk ut ..

Hvor kommer disse stereotypene fra? Hvem har sagt at du må se hetero ut? Eller se lesbisk ut ? Er det sånn at hele verden skal se hvem du er, utifra hvilke klær vi har på oss ?

Jeg kan ikke være noen andre enn meg selv, og for meg så holder det. Jeg kler meg i hva jeg vil og jeg er den jeg er. Og det er nok det. Det er mer enn bra nok- for meg. Om det ikke er bra nok for deg, så er det egentlig ditt problem.

Det er ingen stereotyper på noen mennesker. Det har heller ingenting å si.

Det holder at vi er oss selv, og går kledd i det vi ønsker. Det holder i massevis 🙂

Jeg tar en Mary Poppins, og skaper litt magi ved å være meg selv. For det er magi nok for meg 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg