Følge drømmen er skummelt, men det kan gå bra

Da er jeg klar for tur 🙂

I dag har jeg hentet lånebil hos de fantastiske folka på Mobile Fredrikstad, og jeg kunne ikke kosa meg mer. For en bil å kjøre:) Den jeg skal få bruke på tur i helga, og for en komfort og glede å kjøre.

Prideflagget er pakket og det skal bli en morsom helg, som avsluttes med en prat med Esben Esther Pirelli Benestad.

Føler meg så utrolig heldig, og litt stolt som nå har har mer og mer mulighet til å jobbe med det jeg virkelig brenner for, og engasjerer meg i. Og at jeg har så utrolig bra folk som heier og støtter, det er jeg så takknemlig for.

Det er noe med at når en dør lukkes, så åpnes ofte en ny. Og kanskje den nye døren er det du har drømt om ? Det vet man jo egentlig ikke før man har prøvd.. Men det er en skummel sjanse å ta, det vet jeg alt om.

Følge drømmen sin er skummelt, men det kan gå bra- og det kan funke 😉

God helg alle sammen <3

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg