Her er julegaven du ikke viste du trengte i år ;)

Det er så deilig å stå opp tidlig, når resten av huset sover. Jeg liker godt en sånn stille stund på morgenen helt for meg selv med kaffe og fyr i peisen. Raggsokker og ulltøy;)

Og nå fikk jeg mail om at kalenderne mine er ferdig til å bestilles og det er jo moro:-)

Trenger du kanskje en julegave til noen som trenger en oppmuntring, eller en kalender til deg selv- så send en melding. Jeg bestiller ut i fra hvor mange som vil ha. Ulike bilder og ord i hver måned.

Kalenderne koster 220 kroner, og kan stå på bordet eller skrivepulten på arbeidsplassen.

Jeg syns jo egentlig sånne life quotes er litt så som så, men samtidig så skriver jeg det så ofte i bloggen min fordi jeg vet hvor viktig det er. Det er viktig å finne noen påminnelser om livet, og om hvor bra du er.

For vi er jo det, bra nok altså.

Og noen ganger kan det være nok med en liten påminnelse om akkurat det;)

www.hegeslillerom.com

Instagram.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg