Hva mer kan man ønske seg lissom?

Joa det er ganske mye mer jeg kan ønske meg:P

God helse for alle rundt meg, fast inntekt hadde jo vært fint, og litt fremkomstmidler, litt sånn sparegreier og sånn- men alt i alt… Jeg har det fint. Så klart jeg har noen hemmelige drømmer og ønsker….. Og jeg har troa, og jeg står på for det som engasjerer meg og det jeg brenner for- så en dag så betaler alt det seg.

Men herregud.. Dette her er gratis…

Sola varmer, det spirer overalt og jeg kjenner det langt inni hjertet at det her er så gode dager.

Det har vært tøffe uker, og jeg har fått en påminnelse om å ta vare på det man har. Livet vet man aldri hvilke veier går. Men så snur vi det til å bruke dagene. Vi snur det til å puste riktig, ta vare på hverandre og være glad i hverandre. Til å ikke bry oss om bagateller.

Mammas kreftsykdom ble en påminnelse om hvor heldig vi tross alt er, som har hverandre. Jeg skulle gjort alt i verden så hun skulle slippe å gå gjennom det her, men er det noe jeg har lært av mamma- så er det å ta en dag om gangen og å bruke dagene vi får og har <3 Til å hoppe ut i sjanser og våge litt.

Og det pusher ho meg stadig på;) Og det funker.

Så i helga skal vi feire minsten som blir 12 år .. Helt vanvittig å ha gutter på 12,13,18,22 og 26 år.. Og enda føler jeg meg ung 😉

Jeg er heldig, og ingen ønsker i verden kan måle seg med det.

Håper du får en fin helg der du der, med dine folk. At du blir litt solbrent (husk solkrem), får en god latter, god søvn, gode klemmer og deilige vårdager.

God helg <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg