Hva skulle man gjort uten?

Sparer jeg litt for mye på strømmen når vinduet i gangen ser sånn ut ?

Vel, det virker ikke sånn på strømregninga 😛 Greit- jeg bor i et gammelt trekkfullt hus som jeg av en eller annen grunn elsker 😉 Noen ganger på de kalde dagene så lurer jeg på hvorfor, når jeg sitter med lue og ulltøy og prøver å få gradene i stua over 16 grader på morran.

Men sånn er det- jeg er virkelig glad i stedet jeg bor.

Men jeg må jo innrømme at strømmen tar tankene litt nye høyder, og nå lurer jeg veldig på å inngå en fastavtale på strømmen. Jeg syns det er skummelt å binde seg for lang tid, men jisses.. Når strømmen er på 550 øre, så er det vel ikke lenger noe å lure på kanskje ? Har du noen råd å komme med , så kjør på 😉

Godt vi har ved og en varm pelsdott;) Og ikke minst….kaffe… Hva skulle man gjort uten ?

God torsdag alle <3

hegeslillerom.com

 

2 kommentarer
    1. Når man elsker et sted sittar man gjerne med lue og votter innendørs til tider 🙂 Og den strømprisen… 🙁 Det er ikke bra rett og slett… for egentlig har vi mye strøm i Norge… og det skulle ikke være nødvendig at den blei så dyr.. vi har penger å dekke det med i statskassa… men den diskusjonen er ferdig liksom…
      Godt du har vedfyring 🙂 Og en god turvenn med reinsdyrhorn 😀
      God torsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg