Hvem gjemmer seg bak ?

Jeg syns Mascorama er helt fantastisk og jeg elsker den gjetteleken. Og de fine draktene…

Så her er mine gjettinger 😉 Grisen, altså Christian Ringnes var jeg sikker på var Petter Stordalen:P

Nøkken tror jeg er Melina Johnsen. Føler seg født på ny.. Og hun er vel akkurat ute av hjemmesoning? Tror også det er det henne på grunn av glamour og rød løper. Og et lite stikk med dialekta.

Snømonsteret: Åge Sten Nilsen.Full av glitter og glam, kan synge, Hint fra Trondheim ( der han bor), og Østfold dialekt.

Havfruen Har en feeling på at det er Christine Koht, men uten helt å forstå hvorfor jeg tror det. Birgit Skarstein er jeg også inne på, men Koht først..

Dragen tror jeg er Matoma. Fordi han har sett hvordan andre har gjort det uti verden og lært av det. Og fordi bare magefølelsen sier det 😉

Nissen må jo være Truls Svendsen eller ?

Bamsen er definitivt Sophie Elise. Bare fordi det er det. Eller Linni Meister..

Moro er det. Og så er det så spennende med at det kan være hvem som helst som skjuler seg bak de ultrasøte draktene. Vi kan jo alle gjemme oss bak noen masker innimellom, men til slutt så kommer det jo fram hvem vi er 😉

Ser du på Mascorama, og er du enig i mine gjettinger?

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg