Hvis jeg noen gang skal gifte meg igjen

Så må det bli i Juni.

Det finnes vel ikke en måned som blomstrer mer. I alle tenkelige farger. Og markblomster er noe av det fineste jeg vet.

For en verden vi bor, med så mye vakkert i. Det er rart å tenke på all ondskapen som finnes, når vi lever blant så utrolig mye fint.

Tenk om alle bare kunne plukka litt flere blomster, hørt litt mer fuglekvitter, smilt litt mer til hverandre… Bare sett alt det fine vi har.

Bare se her 🙂 Hva Juni har å komme med. I en verden som er så fin, hvor vi er så heldig å få oppleve så mye gratis, så er mange opptatt med å dømme hverandre, og å være opptatt av andre hele tiden- så kanskje vi glemmer litt det å se hvor mye fint vi har rett foran oss…

Kanskje vi, i all hverdagens stress og mas- henger oss opp i litt feil ting? Kanskje vi glemmer å se det som er viktig, og som kan gjøre oss glad?

Jeg er en naiv, glad romantiker, og jeg liker de små gledene i livet. Det er vel derfor jeg trives så utrolig godt i skogen her jeg bor. Blant dyr og blomster. Kanskje den stillheten her gjør at det er lettere å se det..

Jeg vet ikke, men jeg er glad for at jeg finner stor glede i det. Og hvis jeg noen gang skal gifte meg igjen…..

Så må det bli i Juni 😉

Instagram; Heges lille rom

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg