Hvis man virkelig vil noe..

Stille morgenstund før turen i dag går til Grimstad. Noe av det beste jeg vet er en rolig morgen. Og spesielt på sommeren hvor det bare å sette seg ut med kaffen.

Ikke noe verst sted å våkne på det her;)

I dag skal vi hjem igjen, men først så blir det en spennende dag som jeg lover å skrive mer om i morra. Ferien blir med en del jobbing i år, og jeg forbereder høsten for alt det er verdt. Og det er jo en helt annen glede når jeg nå får jobbe med noe jeg virkelig brenner for.

Flagget er med, og jeg skal er så synlig jeg kan nedover sørlandskysten;) Hjelper på med den bilen her- som virkelig har gjort turen til en stor glede. Takket være de enestående gutta på Mobile Fredrikstad, ble turen en helt annen opplevelse enn jeg i utgangspunktet hadde trodd. Jeg har kosa meg så vanvittig bak rattet med Opel Granland X.

Det er sommer, det er jobbing og det er møter med fantastiske folk som jeg gleder meg enormt til å treffe. 2021 asså:) Det er året til frøken Hansen, og det er året som jeg skal våge å gå all inn i det jeg vil gjøre framover.

For jeg tror at hvis man virkelig vil noe, og jobber for det- så kan drømmene som før var uoppnåelig- bli oppnåelig.

Mandag, ny uke- nye muligheter. Ha en fantastisk uke alle sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg