Hvis om atte dersom atte

Reklame | Indiska

..smitten ikke går ned, så vil det og det skje…

Jeg prøver å følge med på tiltakene her, men jeg faller av. Istedenfor å se på Erna, så ble jeg sittende å bestille meg en ny høne til påske. Og det ble en kul høne 😉 Som skal få æren av å glede oss i påskeuka. Trykk på linken for å se mer.

Indiska

For midt oppi alt det vissomattedersomatte, så er livet vårt. Og tiltak eller ikke- så er det her også dager vi må ta vare på. Hele 2020 har nesten bare dreid seg om å vente, og vi venter jo fortsatt. Venter på vaksiner, venter på mindre smittetall, venter på konserter og venter på klemmer.

Og innimellom alt dette så finner vi livet. Det er som det er, men det betyr ikke at vi ikke kan glede oss over det vi har. Er det noe som gjør meg glad, så er det farger- og da er det nettopp det jeg bør ha mer av 😉 Skal ikke kimse av en fargerik høne tenker jeg 😛

Så med Ernas ord i bakgrunnen, så planlegger jeg litt påskepynt før jeg skal komme meg ut på tur i sola. Så gjenstår det bare å se om hva som blir hvis og hva som hva …

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg