Hvor fin kan en vanlig onsdag være

Etter masse regn, så ble det sol.

I den tiden her hvor mørket kommer mer og mer, så er de timene med lys og sol så gull verdt. Og det gjør noe med kroppen og sinnet. Det gjør noe med humøret og.

For uansett hvor kjipt det er med Korona og restriksjoner, så er det så mye bra og. Det er mye som ikke er avlyst, og det er mye vi fortsatt kan glede oss over.

Å gå turer, spesielt i det været her, gir meg så fred i kroppen og glede ikke minst. Og forhåpentligvis en sliten og fornøyd tenåringshund..

Jeg liker å rusle rundt å filosofere over livets rare greier, og nyter fargespillet som er rundt nå. Det er så utrolig fint og det lukter så godt av høst og frisk luft.

Høsten er den fineste årstiden uansett hvor vond kroppen er. Frisk luft og litt glede i hverdagen er helt innafor. Får nyte det som nytes kan i en ellers veldig merkelig hverdag.

For livet, det kommer i alle former og hvem vet hva en dag kan bringe av gode øyeblikk. Når de kommer, så er det bare å fange dem og puste inn. Så sånn innimellom lege og fysio og nav, så nyter jeg dagene så godt jeg kan. For jeg vet jo at den dagen som er nå- akkurat den kommer ikke tilbake.

Jeg kan velge å grave meg ned, eller jeg kan velge å reise meg opp. Og i dag så er det opp som gjelder. Gode folk i livet mitt og med så fin natur rett utenfor døra:) Nei, livet er ikke det verste man har.

Oppturer og nedturer vil det alltid være, og gode øyeblikk finnes også alltid.

“Alle disse dagene som kom og gikk, ikke viste jeg at det var selve livet”.

1 kommentar
    1. Ja ikke sant – selve livet – alle disse dagene som kom og gikk…. <3

      Herlig innlegg – og heldige oss som har en hund å ta med på tur i naturen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg