Jeg skal aldri ta en frisør for gitt igjen..

En liten frisørtime på kvelden var utrolig deilig. Jeg tror jeg tør å påstå at  frisør er en av de yrkene jeg virkelig setter pris på. Og som jeg vanligvis tar helt for gitt. Det skal jeg slutte med.

En frisør er en som gjør at vi føler oss bra, ordner håret vårt og gjør alle de rare ønskene vi har . ( i allefall jeg ). Ikke skal håret være stort, ikke for kort , ikke for langt, men akkurat sånn jeg liker det 😛 Likevel er frisør blitt en av de “glemte” yrkene når hele landet klappa.

Også så viktige dem er.

For et år siden så bestemte jeg meg for å barbere håret under, for jeg sier som alltid ; det er bare hår.

Det ble kult det, men lite viste jeg hvilken lang vei det skulle være til å gro det ut igjen. Så her er den ufiltrerte sannheten før frisørtimen…

     

Og jeg var seriøst spent på om det var noe håp enda 😉 Det var det jo, og endelig var håret under langt nok til at det kunne se normalt ut igjen 😉

NÅ, er det korte håret  på vei til å møte resten av håret- etter en lang vinter, og jeg er så superglad for frisøren min som har fiksa så jeg holdt ut.  Og jeg er glad for å hatt lue 😉

#denfølelsen

Og jeg lover at jeg aldri skal  ta en frisør for gitt igjen. Aldri ! 

#capelli

#frisør

#mademyday

 

2 kommentarer
    1. God morgen!

      Og fin på håret var du og ble du 🙂 Nei, frisør er viktig – og det er så godt å sette seg i stolen og “bli ny” igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg