Kanskje du bare skal si det

Jeg er her for deg, men for at jeg skal kunne det så må jeg også være her for meg. Og det har jeg vært nå. Jeg har vært her- for meg. Og det trengte jeg. Jeg har vært litt fraværende på en del ting, og sånn ble det den uka her- og det er helt greit det.

I dag er det fredag, ungene kommer hjem og det er den beste følelsen:) Så for å gjøre det litt ekstra bra- så feirer vi nå vaffeldagen. For å gå til helga med noen av de beste jeg vet, det er fint det.

Jeg har fått en så fin melding fra en godt voksen kar, som har slitt lenge med å skulle stå fram som homofil.  Han har sendt meg meldinger inni mellom og i dag kom det en melding om at det hadde gått over all forventning. Han var så glad og så stolt og det smitta gjennom hvert eneste ord.  Jeg kjenner den følelsen og det er som om femti kilo slippes fra skuldrene.

Derfor tror jeg det er så viktig at vi sier i fra til de rundt oss :  – Det er greit om du er hetero, det er greit om du er skeiv. For selv om du mener det, så kan det hende de rundt deg ikke vet det..

Kanskje det er det du skal minne de rundt deg om i helga 😉 Bare så de vet det <3

God helg alle 🙂 Og vær deg selv- for det fortjener du.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg