Mens vi venter på sommeren

Reklame |

Majvillan

Det er så utrolig koselig å pynte opp med lyse glade farger den tiden her og det sengesettet her falt jeg pladask for og jeg gleder meg til å få det på senga. Er det noe jeg setter pris på, så er det å legge seg i nytt og fint sengesett. Og det her var bare så fint . Utrolig fint med vårlige fine farger.

Ellers er det stort sett ute jeg pynter mest nå. Verandaen nærmer seg ferdig, i allefall med rekkverk.

Det syns Tomine pusen vår er veldig fint  ..

Nå er jeg snart klar for mange lange sommerdager og kvelder her ute. Og gleder meg masse til solcellelampene kommer.

Star Trading//Star Trading

Sommer er på vei, og det nytes og gledes for fullt. Smittefri sone, og sol og varme fine dager. Jeg bare elsker den tiden her .Håper det er like fint der du er <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg