Noe av det beste jeg vet

Det her er det beste jeg vet.

Sjøen, stillhet,vår og solnedgang.. Finnes det noe bedre lissom?

Jeg satt meg litt her i kveld, med iskaffe og stillhet. Sjøen gjør noe spesielt med meg, og det gir en så utrolig deilig ro.

Jeg elsker å bo her jeg bor. Med skogen som nabo, og sjøen ikke langt unna. Det er en av livets gleder som jeg virkelig er takknemlig for. Når det er mye, så er det ingenting bedre for kropp og sjel enn det her.

Så her tilbringte jeg noen timer i kveld, og skulle ønske den tiden som er akkurat nå- kunne stoppet opp bittelitt. Mai er den aller fineste og deiligste måneden. Men klart, jeg hadde jo ikke satt pris på den like mye om vi ikke hadde alle de andre månedene og.

Noen ganger så er det fint å bare hoppe av alt litt, og bare være på en måte. Og det gjorde jeg i dag.

Livet <3 Det har mye bra og <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg