Og plutselig er det sol igjen

Velkommen vår! Med snø og faenskap:P Men jeg tror ikke det varer så lenge. Imens så har jeg planta meg godt foran peisen, for i dag får jeg bare ikke varmen uansett hvor mye jeg kler på meg eller fyrer.

Først skal jeg skrive bittelitt, så skal jeg finne meg en god good feeling film hvor det er bare glede og stas;) For det trengs å rømme litt inn i en god film innimellom. Og ekstra godt under pleddet når været er som det er.

Jeg har farga neglene kule,

og kledd meg i koseklær og raggsokker. Alt ligger til rette for en god kveld inne med Charlie og pusekattene mine. Og det trives jeg jo med.

Så plutselig er det sol igjen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg