Så ble det et lite utekjøkken .

Her om dagen når jeg sto å grilla i bålpanna, så sa jeg til sønnen at jeg gjerne skulle hatt en benk og det tok han på strak arm. Så i dag startet prosjekt utekjøkken.

Det er så moro å forberede noe som forhåpentligvis vil bli en lang og varm sommer.

Så mens “ungen” snekra på det så pusla jeg med å gjøre i stand et enkelt drivhus lagd av gamle vinduer. Ikke stort og fancy, men det står i stil til resten. Skeivt og skakt og med sjarm. Og det gjør nytta si. Det enkel er ofte det beste kanskje ? Og det bør ikke koste mye for å gjøre nytte.

Kruspersilla har stått fra i fjor og kommer for fullt igjen. Her skal det også bli gulrøtter og tomater, reddik og ulike salater. I og med at været er litt ustabilt så tør jeg ikke plante ut alt riktig enda, men snart.

Og “ungen” imponerer. Foreløpig resultat av utekjøkken.

Det måtte feires med å prøve det og bålpanna ble tent igjen.

 

Så kjekt med en benk ved siden av bålpanna 🙂 Det kommer også et lite tak over og en hylle under. Og det skal bli brukt mye i sommer. Hjemmesommer er absolutt helt innafor når vi bor som vi bor.

Håper dere alle har en fin lørdag der dere er og at dere kanskje fikk litt lyst til å gjøre noe artig i hagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg