Sånn er det å ha korona i hus

Nesten komisk å se hvor fort vi gikk i dvale her når minsten er syk.

Joggedress på mor, med flekker fra i går- morgenkåpe på junior, gardinene dratt for og ferdigpizza til middag, tre episoder av en serie på rad og sofasliting 😛 Og ennå er jo ikke jeg dårlig 😉 Men det er nok bare et spørsmål om tid, for jeg kan jo ikke akkurat isolere meg fra en liten knert.

Så altså, så fort kom vi inn i koronamodus.

Minsten er hakket bedre i dag enn i går, men syns folk lyver når de sier det er som en enkel forkjølelse. Høy feber, sliten, lite matlyst og hodepine. Men det takler vi fint. Det sureste er at leirskolen glapp.

Vi fikk en liten smak av at Norge åpnet før testen slo ut her, men godt å vite at vi om litt er tilbake til litt mer normale dager. Hvor det kan bli litt lettere å ha møter, og å treffe folk igjen. Det er begrensa hvor stas det er med teams over tid.

På en måte så er det til og med en liten lettelse å få det i hus. Ikke fordi vi ønsker å få det, men fordi vi har brukt så mye energi på å unngå det- og nå er det her, så da får vi ta det som det kommer vi og. Lufta gikk litt ut av meg i dag.

Så nå skal jeg tvinge meg til å dra gardinene til side, støvsuge litt og ta på meg rene klær 😉

Om ikke annet så ble genseren min ferdig mens jeg slet sofaen i dag da 🙂

 

1 kommentar
    1. Kjenner til det der, vi havna også fort inn i korona bobla. Håper det går bedre og bedre hver dag og hvis det dukker opp hos deg også så krysser jeg fingra for fort overstått 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg