Se hva jeg fant

Reklame |

På Kiwi endog, men likevel. Finnes det noe sikrere vårtegn?

Når jeg står opp til 13 grader i stua, så er det bare å gripe tak i de gledene som finnes. Det er en lei tid nå, med pandemien som aldri tar noen ende, og den ene kalde dagen etter den andre. Men gledene finnes.

Litt varm te, og en god frokost- med nydelige tulipaner, og gåsunger i vinduet. Det gjør dagen litt bedre.

Jeg har det med å gruble meg litt fast, og det har jeg gjort mye i det siste med jobb og nav og pandemi. Men det handler jo om hva jeg gjør med det. Og jeg må se det bra likevel. Jeg har nedtelling til bedre dager “med” helsedirektøren;) På tavla i dag så står det 97 dager. Men jeg kan ikke vente på det.

Dagene , dem 97 dagene- inneholder jo også alt av livet, og blir litt hva jeg velger å gjøre det til .

Så i dag er jeg glad for gåsunger, tulipaner, fine folk og en ren hund etter tur 🙂 Og det holder i dag <3

Jeg har også bestilt meg den her i dag, den er jeg helt avhengig av for vonde og stive muskler. Verdt å ta en titt på den om du sliter med det samme. Utrolig god krem for vonde muskler. Den har jeg brukt i flere år, og kan virkelig anbefale. For den kulda her sammen med fibromyalgi- er ikke alltid helt bra, og da er en varmende krem god å bruke. Så da klarer jeg meg fram til sola varmer mer.

Linnex Mildere Varmekrem, 100 ml

Selv om jeg sitter med lue og spiser frokost, i et 130 år gammelt kaldt, men fint hus- så er det lørdag. Og det er ubrukte timer som skal fylles med alt og ingenting . Så da tar vi fatt på dagen her i skogen.

Ha god lørdag alle sammen:) Unn deg en glede 😉

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg