“Slik bevarer influensere brunfargen året rundt”…

Du måtte klikke deg inn ja ?

Vel, siden jeg blogger og er ganske synlig så er det noen som mener at jeg er en influenser. Det er jo litt artig, for jeg ser ikke på meg selv som det. Men om jeg skal være det, så er det greit det. Det jeg brenner for og engasjerer meg i er at mennesker skal få være seg selv, og være bra nok, og det tror jeg er sunne verdier å lære ungdom.

Jeg reklamerer veldig lite, og aldri for ting som går på utseende og kropp, ene og alene fordi jeg ikke er noe tilhenger av å fortelle andre hva som skal til for at de er bra nok. Du trenger ikke silikon eller lange øyenvipper, eller brunfarge året rundt for at andre mennesker skal godta deg.

Vær snill, så tiltrekker du deg de rette menneskene. De menneskene som vil være rundt deg fordi de liker hvem du er, ikke hvordan du ser ut.

Dette er en overskrift fra Vg i dag;

Og da tenkte jeg… det gjelder jaggu ikke alle influensere, for er det noen som hverken tar solarium eller sprayer seg i sånn brunspraytelt- så er det meg. Så dette er influenseren som ikke har en brunfarge året rundt 😉 Tipsa du kanskje håpa å finne her, de finnes altså ikke.

Om ikke gulrot kanskje, jeg har hørt man kan bli litt gulbrun av det, så kanskje spise et par gulrøtter mer da.

Jeg er så lei av sånne reklamer og kjendisprofiler hvor alt hele tiden går på utseende. Hva gjør det med en usikker ungdom som fra før av strever med å finne seg selv i den store verden her? Hvorfor skal alle passe inn i en boks hvor det blir mer og mer falskt på kroppen? Er ikke det aller viktigste å trives med seg selv?

Så fra en noen og 40 åring, som har levd noen år, erfart noen ting og truffet mange mennesker opp igjennom. De som er igjen, det er vennene som er glad i meg fordi jeg er Hege. Og som fortsatt er her selv om jeg sagger i joggebukse og har ettervekst. Som går sammen med meg på byen med en sandal i rød og en i gul, for humøret mitt var sånn den dagen:) Det er venner å ta vare på.

Vær sammen med dem som gjør deg glad, ikke dem du føler du må imponere. Fordi, som jeg sier igjen og igjen – DU ER BRA NOK !

 

 

2 kommentarer
    1. Du er rett type influenser, du Bra sagt. 🙂
      Lurte på hva søtten du hadde begynt med nå; brunfarge-fokus, liksom?? Godt å se at noen har beina på jorda fremdeles. Takk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg