Søndag og litt helt alene tid

Nå lever jeg drømmen.. Med eget drivhus.

Jeg elsker litt den tiden helt for meg selv, og det gjør jeg fortsatt etter det året her. Det å sette pris på å være helt alene, er ikke noe jeg egentlig er så vant med. Selv om det kommer seg.

Før var det vanskelig å være alene, det var vanskelig å være alene med egne tanker og jeg likte best å holde meg opptatt sammen med andre. Det er jeg heldigvis over, og jeg trives i mitt eget selskap- og med mine egne tanker. Kanskje litt for godt noen ganger.

De siste årene tror jeg at jeg har tatt igjen mye av det, og jeg har hatt mange dager alene- og elska det. Fordi nå trives jeg med meg selv. Jeg trives med hvem jeg er, og i eget selskap.

Og jeg liker også å være alene sammen med noen. For noen mennesker har den evnen at det ikke er noe styr. Hvor det er bare fint å være sammen, og hvor det er mulig å ha den samme følelsen som jeg har alene, bare sammen med noen. Jeg har et sånn menneske i livet mitt, og det setter jeg så utrolig stor pris på.

Det handler vel i bunn og grunn om å være seg selv, og at noen er det veldig enkelt å være seg selv sammen med.

Jeg tror det er lurt å ta seg tid til å bli kjent med seg selv og tid til å like seg selv. For da er det kanskje mye enklere å trives med andre og? Og liker du deg selv, og er trygg på deg selv- så er det lettere for andre å trives rundt deg og.

Hvis vi skal klare å elske noen andre, så tror jeg vi også må elske oss sjøl <3

For vi er ikke så verst;)

2 kommentarer
    1. Bra tanker. Ja, jeg trives også å være alene. Men av og til er det godt å være sammen med andre også.
      Flink du som har eget drivhus:)
      Man kan også snakke med planter også:)

      1. Sønnen ble ferdig med drivhuset i går, så det blir spennende å se framover 🙂 Håper jeg får det til å blomstre godt <3 Og jeg skal prate godt med dem 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg