Ta et standpunkt, kjøp et armbånd.

Reklame | Goodz.store

Goodz.store er en nettside som jeg har samarbeid med og jeg skal nå kjøpe inn flere armbånd. Det er Dennis, sønn min, som eier nettsiden og som seg hør og bør så fikk mor i huset gjennom et samarbeid med noen produkter som jeg kan stå inne for.

 

Jeg skal bestille flere nå, så rop ut om du vil ha et. 230 kr pr stk inkludert frakt,

Med alle fordommer som er i dag, så tenker jeg at de fleste bør ha et sånn for å ta et standpunkt og for å vise støtte til mennesker med ulike legninger. Gi i julegave eller bær et selv for å vise at du bryr deg og for å vise at alle mennesker er like mye verdt. Du trenger ikke være skeiv selv for å støtte skeive.

Vi trenger dere alle. Vi trenger støtte fra alle, for kampen er langt fra over og veldig mange mennesker har det fortsatt vanskelig i Norge med å være homofil, lesbisk eller trans. Fordommer øker og hat øker.

Folk blir banket opp fordi de er som de er. Og det er en stor skam, og utrolig trist at folk ikke bare kan få være seg selv, og elske den de elsker.

Så med kaffekoppen på en rolig onsdags morgen, så anbefaler jeg dere om å gjøre en forskjell.

Si ja til å støtte og si ja til å vise andre at du heier på kjærligheten og et samfunn som aksepterer og respekterer mennesker, uavhengig av hvem de elsker.

Det gjør utrolig godt for den det gjelder, og et lite armbånd med regnbuens farger kan si så mye. Bestill direkte fra nettsiden eller gjennom meg. Jeg sender inn en bestilling en av dagene, så kommenter eller send meg en melding om du vil ha.

Ha en fin onsdag alle fine folk <3 Og takk for at dere følger og leser, sender meldinger og deler:)

1 kommentar

Siste innlegg