Til meg selv, fra meg selv

Påske er tid for påskeegg, og jeg syns jeg fortjente et jeg også 😉 Så i går kom dem nye skoa i posten. Det skal ikke være tvil 😛

Superfornøyd og jeg digger fargene.

Regnbuefargene er blitt et symbol på mangfold, og det er mange som er skeptiske til at regnbueflagget henges opp. Og det skjønner jeg ikke. Jeg var så stolt når jeg så flaggene heises utenfor rådhuset i fjor, og det viser meg at vi alle er velkomne her.

Det viser meg at det ikke har noe å si hvem man elsker, eller om man er han – hun eller hen. Det har ingenting å si. Det som teller, er om du er snill mot andre og har respekt for andre mennesker. Og det trenger vi mer av.

Hvem man elsker, er en bagatell- og det er ingen som egentlig har noe med om du elsker en mann eller dame. Absolutt ingen!

Og vi har rett til å være oss selv. Er det noen som prøver å fortelle deg noe annet, så er det dem som har et problem.

Vær deg selv, og vær stolt av den du er <3 Vær glad du får oppleve kjærlighet, og nyt det.

Fordi du er bra nok <3 Glem aldri det .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg