Utfordring til alle mine følgere

I disse dager hvor jeg har hatt mye fokus på fordommer, hat og hets- så ønsker jeg nå å snu det litt. Jeg tror mange har fått med seg og skjønt at det er mye fordommer- og at det ikke er like lett for mange å leve åpent med legningen sin i Norge i dag. Jeg kommer fortsatt til å synliggjøre dette, men jeg vil også snu fokuset litt. Er du klar ?

Jeg vil at de som sliter med å være den de er, de som opplever diskriminering- hat- hets- rasisme, jeg vil at de skal se oss som aksepterer hverandre og som heier på hverandre.

Det er ekstremt mye hat mot mennesker som ikke passer inn i en A4 boks som mange forventer, og det er det som blir så synlig.

Så jeg gir dere følgere en utfordring, og håper dere vil være med.

Finn et bilde av noe du forbinder med mangfold-  skriv kanskje noe fint og overøs instagram med kjærlighet. Gjerne med støtte til skeive mennesker.

Følg meg på instagram; Hegeslillerom

Bruk hashtaggen #hegeslillerom, og jeg vil etter hvert dele alle bildene på min blogg og instagram. ALLE kan være med. Om du er skeiv eller heterofil, fra Sverige eller Pakistan. Målet er å vise at vi aksepterer hverandre som den vi er.

Dette gjør jeg av en grunn. Vi må synes !

Vi kan ikke la de som hater og hetser, truer og fordømmer- være de som er mest synlig. Vi må vise at vi er flest som støtter og heier, og vi er flest vi som ikke bryr oss om hvilken legning du har eller hvor du er fra.

Jeg håper du blir med, og har du ikke instagram- så legg gjerne bildet i kommentarfelt eller send meg på melding, så legger jeg det ut for deg.

Det er bare kjærlighet, og det er vel ingenting som er bedre enn å vise fram det.

Jeg starter med mitt bilde, og jeg håper du følger etter. Klikk her for å komme til Instagram.

Det vil kåres en vinner, som vil få en liten overraskelse i posten 😉 

Fordi #deterbarekjærlighet

#rettentilåelske

#duerbranok

Vi kan ikke forandre ting med å ikke gjøre noe…

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg