Bare gode øyeblikk

Her har frøken Hansen brukt helga, med minimum av sosiale medier.

Med masse fine øyeblikk, avslapning og latter med noen av de beste folka jeg vet om.

Med noen få gode venner har helga vært utrolig deilig. Etter den våren og sommeren her som er så rar, så var det så deilig å bare sette seg i bil og ture avgårde mot fjellet og fred og ro.

Så deilig å legge vekk telefon litt innimellom. Sosiale medier og telefonbruk opptar mye av hverdagen til mange av oss, og det er først når den legges litt vekk at jeg merker hvor utrolig deilig det er. Den brukes jo til alt. Til kamera, til nettbank, til sosiale medier og nyheter og til å holde kontakt med folk- til enhver tid. Vi har blitt så opptatt av at vi skal kunne nåes til alle tider.

Alle rundt oss skal nå oss til alle tider, og vi dem. All informasjon om skole og fritidsaktiviteter, jobbgrupper og sosiale grupper. Alt finnes på telefon vår.  Og det tror jeg kanskje vi har godt av å la ligge litt innimellom. Jeg har iallefall det.

Livet er bestandig her og nå. Vi kan mimre og vi kan se framover, men det aller viktigste øyeblikket du har, er her og nå.

Så , nå er det tilbake til hverdagen igjen- og hverdag er fint det og <3

Ha en fin uke alle fine folk 🙂 Og grip øyeblikkene som er her akkurat her og nå.

1 kommentar
    1. Ja en må nyte innimellom all mobilbruk og databruk 🙂 Jeg elsker å ta bilder og har egentlig med meg mobilen over alt da det er den som er mitt fotoapparat 🙂

      Ha en din dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg