Da kom svaret..

Det er rart hvor ofte jeg har sjekka helsenorge det siste døgnet for å se etter svaret.

Minsten er korona fri og det er, som så mange andre har, en helt vanlig høstforkjølelse. Jeg hadde ingen tro på at det var Korona, sånn egentlig, men pokker så usikker jeg ble mens vi venta på svaret likevel.. Så det var en grei beskjed på fredag, før vi tar helg.

Det er jo en spesiell situasjon vi er i , og det blir automatisk noen tanker om hva om.. Og jeg tror ikke det er den siste testen vi kommer til å ta i vinter.

Ellers er det fredag, og sol og et vær som minner om september og ikke november.

Gleder meg til å komme ut på tur i dag. I den mørketiden som er nå, så setter jeg ekstra stor pris på de fine soltimene vi har. Det gjør noe med kroppen, og komme seg ut i sola litt. Jeg skal lage meg en fin dag, og en fin helg <3

For det har jeg mulighet til. Jeg har mulighet til å ta valg som er bra for meg, og som gjør at dagene blir bra. Innimellom nav og omplassering på jobb så trenger jeg å fokusere på det bra i livet mitt. Og helg er helg.

Det er ganske mye som er bra:) Så da gjelder det å ta vare på de gode øyeblikkene, og å finne fler.

Ha en god helg der dere er, og håper dere er koronafrie og friske. Hold dere hjemme, ta vare på hverandre og hold ut . Det er alltid noe å glede seg over, noen ganger må det bare letes litt ekstra .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg