Da starter nedtellingen

99 dager! Ifølge helsedirektøren så blir det bedre om 100 dager, sa han i går.

(adressa)

Og det tok jeg til meg, og nedtellingen er i gang. Jeg trenger noe å se fram i mot.

99 dager folkens. Og vi holder ut.

Selv om 99 dager føles som en evighet. Hadde jeg ikke hatt så bra folk rundt meg, så tror jeg at jeg hadde blitt sprø. Familien min, og de få nærme mine. Noen å gå tur med, og noen å slappe av hjemme sammen med. Noen å le med, og noen som gidder utbruddene av frustrasjon og. Noen som får hverdagen til å føles normal.

Det føles ut som det ikke er noen ende på det her, og det er iskaldt attpåtil.

Men det er jo livet det og… Skulle bare ønske den våren kunne bli framskyndet litt. I dag står det 99 dager på tavla. Og plutselig så er vi et skritt nærmere det som forhåpentligvis blir en deilig vår og sommer, med klemmer og nærhet og folk.

Imens skal jeg ta vare på det jeg har, for det føles som er viktigere enn noen gang.

Vi holder ut sammen, og teller ned…

Forside – www.hegeslillerom.com

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg