Da var det min tur da

Første dose med vaksine  satt. Jeg fikk Moderna, og foreløpig er formen helt fin. Litt ør og vondt i armen, men ingenting av betydning. Hvis jeg skal kjenne på formen så kommer nok det meste, så jeg tenker like greit at det fortsetter som det her 😉

Jeg er jo ingen vaksinemotstander, men jeg har jo også gått noen runder med meg selv- som sikkert mange andre har gjort. Det er jo noe med det nye og litt skumle som vi ikke helt vet hva er.

Og jeg har det med å ha litt katastrofetanker innimellom, og er bittelitt redd for nye ting -men det gikk helt fint- og jeg er glad for å ta min del av “kaka”, for at verden forhåpentligvis blir mer normal igjen.

Jeg er jo ikke en som verken reiser mye, eller som er sammen med så mye folk, men det er noe med den friheten- og aller mest er det følelsen av å bidra til at dette tilslutt vil gå over. For det har jeg jo troa på. Selv om det sikkert er litt langt fram i tid.

Alle monner drar, tenker jeg, og sammen er vi sterke og alt det der;)

#vaksine #moderna

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg