Damer kan, hvis damer vil :)

Jeg er glad i gjenbruk, og nå sitter jeg å skriver på mitt “nye” kjøkken:)

Takket være sønn og svigerdatter som sier ja med en gang jeg spør, så har vi løpet av to dager demontert to kjøkken og satt det opp igjen. Den som sier at damer ikke kan… Og til dere damer som tror dere ikke kan-sett i gang. Det er kjempegøy.

Jeg er jo superheldig som har to flotte ungdommer som har holdt på hele helga, med både bæring og montering og demontering og ikke minst gode ideer.

Og vips, så er søndagskvelden her og jeg sitter med et glass vin og er superfornøyd med nytt kjøkken.

Bilder kommer i morgen siden det er litt mørkt nå.

Kjøkkenet er husets hjerte og ingenting slår å bruke kvelden sammen til å lage mat og samles rundt kjøkkenbordet, og jeg er så heldig og har så mange fine rundt meg som hiver seg rundt på et blunk. Kjøkkenet ble hentet gratis på finn.no og istedenfor at noen kastet det så kommer det til å være i hjerte av mitt hus lenge nå.

Så her skal jeg sitte noen timer nå, og nyte det fine rundt meg med god musikk og et glass rødt til. Så glad og takknemlig for dem jeg har rundt meg <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg