De nære ting..

Det er fredag, det er fyr i peisen og tente lys. Ungene nyter helga i pysj og morgenkåpe og det senker seg en deilig og rolig stemning i huset og alle koser seg. For en deilig følelse.

Jeg er bra heldig <3  De to eldste mine har flyttet ut, og har sine egne liv men jeg snakker med dem daglig, og det er jeg så takknemlig for. Tenk å ville ringe mamman sin hver dag for å fortelle om dagen. Det er jo ganske fint å tenke på.

Noen ganger så er jeg lei av telefonen og det å være tilgjengelig hele tiden, men samtidig så er det fint og. Tenk for noen muligheter vi har med denne teknologien vi har i 2020. Spesielt i denne pandemi tiden, hvor vi ikke kan reise og sees som vi har brukt å gjøre.

Vi har telefon, vi har facetime og vi har muligheter til å være nærme hverandre på avstand.

Så alt med balanse tenker jeg. Å legge fra seg alt av tekniske duppeditter som stjeler mye tid, er også fint og det må jeg gjøre innimellom. Fordi alt er på telefon i dag. Klassegrupper og fritidsaktiviteter og skole generelt. Det meste er på telefonen og i ulike apper. Det er jo en app for alt og det kan jeg noen ganger bli så lei at jeg bare må legge fra meg alt.

Men så takknemlig jeg blir for alt det som er bra med telefonen. <3 Jeg har fem så utrolig fine gutter som hjertet mitt bare koker over av varme for, og denne kvelden er intet unntak.

De nære ting skal man ikke kimse av. Og jeg tror ikke vi skal kimse av en hyggelig melding eller en telefon til noen du savner heller. Det kan gjøre så mye for noen.

Ta vare på hverandre, og gled deg over det du har <3

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg