Den fineste av dem alle …

Nå har jeg fått kjøpt favorittblomsten min, og har funnet et gartneri som er så fine i pris og med så mye flotte blomster. Min favoritt av alle, er Lofus. Tips jeg fikk av en god veninne for et par år siden og den elsker jeg. Den blir så stor og fin. Med masse knallrosa blomster på. Den fineste av dem alle ..

LOFUS

Og når alle ampler kosta 150 kroner, så ble det to til …

Den her kaller jeg tåre, eller dråpe, men er ikke helt sikker på hva den heter.

Og en stor fin jordbærplante med rød blomster.

Foreløpig så tar jeg inn alle på kvelden for å være sikker på at dem ikke skal fryse. Min lille oase begynner å ta form.

Midt i eksamenstia så er det godt med en pust i bakken ute her <3. Det er utrolig hvor mye jeg får lyst til å gjøre av andre ting når det jeg egentlig må gjøre er å sitte på pcen..

Ha en fin onsdag der dere er.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg