Den perfekte dagen

Hva er den perfekte dagen for deg ?Og hva skal til for at du føler en glede og tilstedeværelse og et ønske om å ikke være noe annet sted enn der du er akkurat nå.

Jeg elsker høst. Vår og høst er de beste årstidene og nå begynner det å bli så fint ute.

Når jeg går tur på den tiden her, så får jeg ofte sånne øyeblikk hvor jeg skulle ønske tiden stoppet litt. Det fargespektret som blir ute nå, er helt fantastisk.

Det er egentlig rart at jeg er så glad i høsten, for det er den tiden på året hvor kroppen ikke alltid følger helt med på hva jeg vil. Ustabilt vær og mye kroppsvondt, men likevel en roligere tid og en litt mer tankefull tid kanskje.. Det er ennå lyse dager, men kveldene er mørkere og roligere, med tvkos og tente lys.

Og jeg elsker det.

Det høres jo sukkersøtt ut, men det er noe med det å gripe de dagene vi har og får. Og det er så mange dager å gripe, og livet har mye å by på. Av både opp og ned turer. Men innimellom alle oppturene og nedturene så er det mange øyeblikk. Mange øyeblikk som er her og nå

Vi trenger ikke vente på alt hele tiden, for gjør vi det, så går dagene bare fra oss.

Vær litt her og nå.. Og hvilken bedre dag i uka enn fredag er det å leve i nuet på.

Ha en god helg alle sammen, og en god høsteferie til dere som har det i vente. Nyt høst og farger og forhåpentligvis fine dager.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg