Denne uka kunne vel begynt litt bedre..

Helga ble avsluttet så bra etter en fin tur med fire gode venner, og etter den søte kløe- kom den sure svie 😛

Det bruker ikke å være så stille på meg, men nå er ikke akkurat overskuddet på sitt beste. Det beste er å holde sofaen i fosterstilling, og vente på bedre dager..Medisin lageret er fullt opp, så det er vel bare å ta tiden til hjelp.

Jeg fikk akutte magesmerter mandags morgen og etter legevaktbesøk og legebesøk så er det antagelig magesår/magekatarr.. Så jeg sitter nå her, ute av stand til å gjøre så mye akkurat nå. Men jeg satser på at medisinene og alle kjerringrådene snart slår inn.

Ungene ordner mat, og gode venner går tur med hund min og kjører meg dit jeg trenger, så jeg har ikke så veldig mye å klage over<3

Og selskap av et lite nytt familiemedlem som flyttet til oss på søndag.

Her er Magnus 🙂

Det er livet det her og, bare ikke av de beste dagene .

Om bare smertene gir seg litt nå, så er jeg back in track.

Og har du noe tips som kan hjelpe – så rop ut 🙂

 

1 kommentar
    1. God bedring. Noen ganger må man bare vente til det (verste) går over. Dette er baksiden av å ha kroniske sykdommer: man får lett andre ting på toppen. Ta det forsiktig og ha det så bra som du kan.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg