Dere er nå fine

Jeg klarer jo sjelden å være helt stille, men jeg nyter dagene nå. Ikke så engasjert som jeg bruker, men jeg nyter at ungene har ferie og dagene med de aller beste folka jeg vet om. Jeg har fått blomster, meldinger og haugevis av klemmer og det betyr enormt mye. Det betyr mye at ikke-skeive støtter- for jeg vet hvor sårt vi trenger det.

Derfor et lite innlegg nå selv om det er ferie.

For å si takk <3 Takk for alle meldinger som flommer over i innboksen og for så mange fine og gode ord som varmer skikkelig.

Noen slapp faktisk ikke fra det her med livet i behold, og mange  mistet en de var glad i. Mange andre er  skremt og traumatisert. Mange velger å gå inn i skapet igjen, og noen velger å ikke komme ut. Det er fortsatt ganske uvirkelig..

For meg hjelper det masse å bruke tiden med de jeg er aller mest glad i, lande og bare nyte sommerdagene. Ta en pause fra alt jeg kan ta en pause fra, og fokusere på ting og mennesker som gjør meg godt.

Til uka skal mamma opereres, og det er her fokuset vårt er nå. På familie og gode venner <3 På det viktigste som fins i livet:)

Og det hjelper at det er sommer, at det er varmt og sol, at jeg har fått paviljong- og at det blomstrer.

Sene kvelder med kortspill og filmer, og lange late morgener.

Det er livet på sitt beste-med de beste 🙂

Ha en god sommer videre, så svarer jeg dere litt etter litt. Men vit at hver eneste melding settes stor pris på <3

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg